Efter uddannelsen kan deltageren arbejde med formsproget i kommunikations- og markedsføringsprodukter under hensyntagen til målgruppe og budskab. Herunder forholde sig til valget af fx typografi, farver og æstetik.
Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder eller ønsker at arbejde med ideer, design og layout i forhold til medieproduktion.
Beskrivelse: Deltageren kan arbejde med formsproget i kommunikations- og markedsføringsprodukter, som fx annoncer, magasiner og foldere, under hensyntagen til målgruppe og budskab. Herunder kan deltageren forholde sig til valget af eksempelvis design, typografi, farver og æstetik.
Er I klar til at sikre sund og sikker håndtering af asbestholdige materialer?&n...
Læs mereOn this course you will learn how to operate and work safely with telescopic ha...
Læs mereNu kan teknikere, som arbejder med ventilation, blive VENT-certificerede ...
Læs mereEt hold ansatte i træindustrien på Junckers Industrier har været på AMU-efterud...
Læs mere