Efter uddannelsen kan deltageren arbejde med formsproget i kommunikations- og markedsføringsprodukter under hensyntagen til målgruppe og budskab. Herunder forholde sig til valget af fx typografi, farver og æstetik.
Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder eller ønsker at arbejde med ideer, design og layout i forhold til medieproduktion.
Beskrivelse: Deltageren kan arbejde med formsproget i kommunikations- og markedsføringsprodukter, som fx annoncer, magasiner og foldere, under hensyntagen til målgruppe og budskab. Herunder kan deltageren forholde sig til valget af eksempelvis design, typografi, farver og æstetik.
Nu kan teknikere, som arbejder med ventilation, blive VENT-certificerede ...
Læs mereEt hold ansatte i træindustrien på Junckers Industrier har været på AMU-efterud...
Læs mereSolen skinner på en flot kold og klar dag over en gruppe AMU-kursister, s...
Læs mereFå nyt fra os direkte i din indbakke! Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få ...
Læs mere