Efter uddannelsen kan deltageren arbejde med formsproget i kommunikations- og markedsføringsprodukter under hensyntagen til målgruppe og budskab. Herunder forholde sig til valget af fx typografi, farver og æstetik.
Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder eller ønsker at arbejde med ideer, design og layout i forhold til medieproduktion.
Beskrivelse: Deltageren kan arbejde med formsproget i kommunikations- og markedsføringsprodukter, som fx annoncer, magasiner og foldere, under hensyntagen til målgruppe og budskab. Herunder kan deltageren forholde sig til valget af eksempelvis design, typografi, farver og æstetik.
Der er stor interesse og pres på blomsterbranchen for at vi skal være mere bære...
Læs mereEn gruppe af AMU-kursister og vvs-lærlinge fra Roskilde Tekniske Skole har i fo...
Læs mereEr I klar til at sikre sund og sikker håndtering af asbestholdige materialer?&n...
Læs mereFå nyt fra os direkte i din indbakke! Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få ...
Læs mere