it_design_og_medier_slidesho_1

Interaktiv publicering - Cross-media

Kort fortalt

Efter uddannelsen kan deltageren konvertere grafiske produkter, som fx kataloger, til interaktive produktioner. Herunder udnytte forskellige typer af effekter og integrere bl.a. animation og lyd, samt opbygge navigationen.

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til personer i faglærte og ufaglærte jobs, som arbejder eller ønsker at arbejde med interaktive medier i forhold til medieproduktion.

Beskrivelse: Deltageren kan arbejde med konvertering af produkter beregnet til det trykte medie - som eksempelvis magasiner, kataloger, prislister og brochurer - således at disse kan publiceres på andre typer af medieplatforme som fx internet og tabletcomputere. Herunder kan deltageren udnytte forskellige typer af effekter som fx sideovergange, knapper med respons og roll-over effekter, ligesom deltageren kan integrere andre filformater så som animationer, digital film og lydfiler, samt opbygge et sammenhængende navigationssystem.

Fagnummer: 46784 Interaktiv publicering - Cross-media Varighed: 2 dage Pris, AMU-målgruppe: DKK 256,00 Pris, uden for AMU-målgruppe: DKK 1.521,40