Produktion af kommunikations- og medieprodukter

Produktion af kommunikations- og medieprodukter

Kreativitet i grafisk produktion - grafisk design

Kort fortalt

Deltageren vil på kurset lære at udvikle og forny sit æstetiske og grafiske udtryk i forbindelse med design af f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner, blade og digitale produkter. Deltageren vil på kurset skulle lære og anvende forskellige teknikker som f.eks. til at sikre, at kreativiteten fastholdes og ikke forfalder til rutineprægede metervarer.

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt på dette kursus.
Få besked, når der oprettes nye hold
Tilmeld dig kursusagenten, så får du en e-mail, når der oprettes nye hold på dette kursus (når du udfylder formularen, giver du tilladelse til, at vi må sende dig kursusagent-mails). Vil du også tilmelde dig vores nyhedsbrev, så sæt hak nedenfor.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Info om fag
40477 - Kreativitet i grafisk produktion - grafisk design

Målgruppe: Målgruppen for kurset er personer, der ønsker at udvikle sine kompetencer indenfor det kreative arbejde i forbindelse med design og udvikling af trykte og digitale produkter, som f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner og blade. Kurset er målrettet til medarbejdere, der arbejder dagligt med produktion af trykt kommunikation samt med formidlings- og kommunikations opgaver.

Beskrivelse: Deltageren kan ved anvendelse af teknikker som f.eks. mindmapping, Brainstorm, Kreativ idéudvikling udvikle sin æstetiske og grafiske kreativitet i forbindelse med designet af trykte og digitale produkter som f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner og blade.

Fagnummer: 40477 Kreativitet i grafisk produktion - grafisk design Varighed: 2 dage Pris, AMU-målgruppe: DKK 428,00 Pris, uden for AMU-målgruppe: DKK 1.934,00