Kreativitet i grafisk produktion - grafisk design

Kort fortalt

Deltageren vil på kurset lære at udvikle og forny sit æstetiske og grafiske udtryk i forbindelse med design af f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner, blade og digitale produkter. Deltageren vil på kurset skulle lære og anvende forskellige teknikker som f.eks. til at sikre, at kreativiteten fastholdes og ikke forfalder til rutineprægede metervarer.

Hold
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Målgruppen for kurset er personer, der ønsker at udvikle sine kompetencer indenfor det kreative arbejde i forbindelse med design og udvikling af trykte og digitale produkter, som f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner og blade. Kurset er målrettet til medarbejdere, der arbejder dagligt med produktion af trykt kommunikation samt med formidlings- og kommunikations opgaver.

Beskrivelse: Deltageren kan ved anvendelse af teknikker som f.eks. mindmapping, Brainstorm, Kreativ idéudvikling udvikle sin æstetiske og grafiske kreativitet i forbindelse med designet af trykte og digitale produkter som f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner og blade.

Fagnummer: 40477 Kreativitet i grafisk produktion - grafisk design Varighed: 2 dage Pris, AMU-målgruppe: DKK 252,00 Pris, uden for AMU-målgruppe: DKK 1.683,70
Kursusagent
Få en e-mail, når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU-målgruppe:
DKK 252,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 1.683,70

Ikon nyhedsbrev

Få nyt fra os i din indbakke

▶▶ Tilmeld nyhedsbrev

Vi kan hjælpe
Kursus­administrationen
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.