Deltageren vil på kurset lære at udvikle og forny sit æstetiske og grafiske udtryk i forbindelse med design af f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner, blade og digitale produkter. Deltageren vil på kurset skulle lære og anvende forskellige teknikker som f.eks. til at sikre, at kreativiteten fastholdes og ikke forfalder til rutineprægede metervarer.
Målgruppe: Målgruppen for kurset er personer, der ønsker at udvikle sine kompetencer indenfor det kreative arbejde i forbindelse med design og udvikling af trykte og digitale produkter, som f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner og blade. Kurset er målrettet til medarbejdere, der arbejder dagligt med produktion af trykt kommunikation samt med formidlings- og kommunikations opgaver.
Beskrivelse: Deltageren kan ved anvendelse af teknikker som f.eks. mindmapping, Brainstorm, Kreativ idéudvikling udvikle sin æstetiske og grafiske kreativitet i forbindelse med designet af trykte og digitale produkter som f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner og blade.
Nu kan teknikere, som arbejder med ventilation, blive VENT-certificerede ...
Læs mereEt hold ansatte i træindustrien på Junckers Industrier har været på AMU-efterud...
Læs mereSolen skinner på en flot kold og klar dag over en gruppe AMU-kursister, s...
Læs mereFå nyt fra os direkte i din indbakke! Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få ...
Læs mere