Deltageren kan betjene kunderne ud fra en serviceorienteret indstilling ved vare-udlevering/modtagelse, disk- og telefon-ekspedition, reklamationer og serviceopgaver.
Målgruppe: Medarbejdere inden for lager- og terminalområdet.
Beskrivelse:
Deltageren kan, efter endt uddannelse, give virksomhedens kunder en korrekt og hensigtsmæssig betjening i forskellige situationer.
Kunder kan både være interne og eksterne.
Der gives teoretisk undervisning i adfærd og kommunikation.
Arbejdet består af:
• Telefonisk kundebetjening
• Personlig kundebetjening
• Skriftlig kundebetjening
• Behandling af kunde klager
• Den besværlige kunde
En gruppe af AMU-kursister og vvs-lærlinge fra Roskilde Tekniske Skole har i fo...
Læs mereEr I klar til at sikre sund og sikker håndtering af asbestholdige materialer?&n...
Læs mereFå nyt fra os direkte i din indbakke! Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få ...
Læs mereOn this course you will learn how to operate and work safely with telescopic ha...
Læs mere