Efter uddannelsen kan deltageren anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål og forstår betydningen heraf for virksomheden som helhed.
Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.
Beskrivelse: Deltageren kan anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen. Herunder forstår deltageren, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.
On this course you will learn how to operate and work safely with telescopic ha...
Læs mereNu kan teknikere, som arbejder med ventilation, blive VENT-certificerede ...
Læs mereEt hold ansatte i træindustrien på Junckers Industrier har været på AMU-efterud...
Læs mereSolen skinner på en flot kold og klar dag over en gruppe AMU-kursister, s...
Læs mere