Efter uddannelsen kan deltageren anvende situationstilpasset kundekontakt med fokus på kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og mål og forstår betydningen heraf for virksomheden som helhed.
Målgruppe: Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre virksomheder, der arbejder med eller ønsker at arbejde med kundekontakt via telefonen.
Beskrivelse: Deltageren kan anvende situationstilpasset formulering i forbindelse med såvel telefonkontakt og øvrig kommunikation, herunder internetbaserede kommunikationsformer, med fokus på begreberne kvalitet og service i overensstemmelse med virksomhedens politikker og profilmål for kundekontaktfunktionen. Herunder forstår deltageren, hvad arbejdsfunktionen betyder for virksomheden som helhed og kan udføre den konkrete arbejdsfunktion i forhold til at skabe grundlag for større kundeloyalitet.
Et hold ansatte i træindustrien på Junckers Industrier har netop været på AMU-e...
Læs mereSolen skinner på en flot kold og klar dag over en gruppe AMU-kursister, s...
Læs mereFå nyt fra os direkte i din indbakke! Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få ...
Læs mere- Jeg har lært rigtig meget, fortæller Finn, som har været igennem 7 ugers kabe...
Læs mere