Produktion af kommunikations- og medieprodukter

Produktion af kommunikations- og medieprodukter

Søgemaskineoptimering af digital kommunikation

Også for ledige (6 ugers)
Kort fortalt

Kurset skal sætte deltageren i stand til at kunne forestå arbejdet i forbindelse med søgemaskineoptimeringen af mindre webløsninger. Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og ¿kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som "linkpopularitet" og "pagerank".

Hold

Der er pt. ingen hold udbudt på dette kursus.
Få besked, når der oprettes nye hold
Tilmeld dig kursusagenten, så får du en e-mail, når der oprettes nye hold på dette kursus (når du udfylder formularen, giver du tilladelse til, at vi må sende dig kursusagent-mails). Vil du også tilmelde dig vores nyhedsbrev, så sæt hak nedenfor.
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Info om fag
40814 - Søgemaskineoptimering af digital kommunikation

Målgruppe: Uddannelsen er målrettet medarbejdere der arbejder med, eller ønsker at arbejde med søgemaskineoptimeringen af webløsninger som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Beskrivelse: Deltageren kan forestå arbejdet med søgemaskineoptimeringen af webløsninger i forbindelse med virksomhedens produktion af digitale kommunikationsløsninger, som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og -kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som “linkpopularitet” og “pagerank”.

Fagnummer: 40814 Søgemaskineoptimering af digital kommunikation Varighed: 1 dag Pris, AMU-målgruppe: DKK 214,00 Pris, uden for AMU-målgruppe: DKK 994,45