Søgemaskineoptimering af digital kommunikation

Positivliste Hovedstaden
Kort fortalt

Kurset skal sætte deltageren i stand til at kunne forestå arbejdet i forbindelse med søgemaskineoptimeringen af mindre webløsninger. Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og ¿kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som "linkpopularitet" og "pagerank".

Hold
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Uddannelsen er målrettet medarbejdere der arbejder med, eller ønsker at arbejde med søgemaskineoptimeringen af webløsninger som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Beskrivelse: Deltageren kan forestå arbejdet med søgemaskineoptimeringen af webløsninger i forbindelse med virksomhedens produktion af digitale kommunikationsløsninger, som fx profilerings website, digitale magasiner og -reklamer.

Herunder har deltageren opnået en viden om forskellene i funktionalitet mellem søgerobotter og -kataloger. Endvidere har deltageren et kendskab til de tekniske virkemidler, som kan bruges i søgemaskinearbejdet, samt begreber som “linkpopularitet” og “pagerank”.

Fagnummer: 40814 Søgemaskineoptimering af digital kommunikation Varighed: 1 dag Pris, AMU-målgruppe: DKK 190,00 Pris, uden for AMU-målgruppe: DKK 866,55
Kursusagent
Få en e-mail, når der oprettes nye hold på dette kursus!
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU-målgruppe:
DKK 190,00
Uden for AMU-målgruppe:
DKK 866,55

Ikon nyhedsbrev

Få nyt fra os i din indbakke

▶▶ Tilmeld nyhedsbrev

Vi kan hjælpe
Kursus­administrationen
Skriv en besked
Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles privatlivspolitik og betingelser.