Målgruppe: Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig bredt imod alle faglærte og ufaglærte, som gerne vil have indsigt i håndtering af konflikter, kommunikation og adfærd i jobbet.
Beskrivelse:
Efter endt uddannelse kan deltageren håndtere konflikter konstruktivt i jobbet.
Deltageren:
Har indsigt og viden om egen og andres adfærd, herunder denne adfærds betydning i håndtering af konflikter
Kan genkende typiske konflikter, der kan opstå i jobbet
Har kendskab til, hvordan psykologiske mekanismer påvirker vores opfattelse af hændelser, omgivelser og relationer
Kan forstå og anvende værktøjer til kommunikation og konflikthåndtering
Kan håndtere konflikter konstruktivt
Har kendskab til mæglerrollen i konfliktsituationer
Opnår indsigt i forhold til konflikters opståen og løsning
Kan medvirke til en konstruktiv og god konflikthåndtering.
Målgruppe: Medarbejdere, der foretager sidemandsoplæring.
Beskrivelse: Deltageren kan efter gennemført uddannelse anvende oplæringsmetoder, oplæringsmaterialer og kommunikation, til at oplære andre. Deltageren forstår også betydningen af sin kollegas kompetencer og indlæringsstil i forbindelse med oplæringen og kan anvende denne viden i sin oplæring af den enkelte.
Der er stor interesse og pres på blomsterbranchen for at vi skal være mere bære...
Læs mereEn gruppe af AMU-kursister og vvs-lærlinge fra Roskilde Tekniske Skole har i fo...
Læs mereEr I klar til at sikre sund og sikker håndtering af asbestholdige materialer?&n...
Læs mereFå nyt fra os direkte i din indbakke! Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få ...
Læs mere