På kurset får deltageren kendskab til det omhandlede vareområde. Der arbejdes udfra, at kunderne ønsker en god orientering om varerne samt en kobling til det individuelle behov. Deltageren præsenteres endvidere for metoder og teknikker, som kan anvendes til praktisk salgsarbejde.
Målgruppe: Salgs- og servicemedarbejdere der arbejder i detailvirksomheder. Medarbejdere der skal styrke deres viden om et vareområde, og som skal sikres en korrekt produktviden til den individuelle vejledning til kunden.
Beskrivelse:
Deltageren kan i det daglige arbejde med at sælge og udøve kundeservice, give kunden god og bred information om et produkts egenskaber.
Deltageren har kendskab til en udvalgt vares egenskaber, fordele og det individuelle udbytte for en given kunde. Deltageren kan vejlede kunden om eventuelt øget udbytte ved køb af supplerende produkter, samt om hensigtsmæssig brug og vedligeholdelse af produkter.
Deltageren kan desuden forstå vigtigheden af korrekt behandling af reklamationer efter gældende love og regler samt virksomhedens egne supplerende forskrifter og kan fremskaffe informationer omkring produkter, leverandører og producenter via Internettet.
Karen Riise (Nærum) tog orlov fra jobbet for at kaste sig over blomster og blom...
Læs mereEfter 25 år i rejsebranchen valgte Schannie Bursøe (Bjæverskov) at skifte karri...
Læs mereDa Lisa Traborg Nielsen fra Rødovre blev fritstillet fra sit arbejde, valgte hu...
Læs mere